Etiketa obchodníka

Ladislav Špaček

Proč by si měl obchodní partner nebo klient vybrat právě vás? Kniha Ladislava Špačka, českého odborníka na etiketu, vás seznámí s pravidly správné komunikace, oblékání, stolování i vystupování. Je určena pro obchodníky, realitní makléře, finanční poradce či manažery.

Kdo by si nepřál být úspěšný? Všichni bychom chtěli mít spoustu přátel, být oblíbení, mít skvělé výsledky v práci. Úspěch ale není něco, co náhodou potkáte na procházce v parku. Opravdový úspěch vyžaduje trpělivost a práci na sobě samém. 

Úspěch v podnikání nezávisí pouze na konexích, znalostech či kapitálu. Důležitou podmínkou je také kouzlo osobnosti, které rozhoduje o tom, jak vám lidé věří a jaké můžete navazovat vztahy - pracovní i osobní. Etiketa obchodníka je praktickou příručkou pro všechny, kteří chtějí udělat dobrý dojem na své obchodní partnery. Naučí vás vystupovat tak, aby se s vámi klient chtěl setkat i příště a aby chtěl spolupracovat právě s vámi.

O autorovi

Ladislav Špaček

Ladislav Špaček je spisovatel, televizní novinář, moderátor a pedagog. Vystudoval obor pedagogiky v Ostravě a filozofii v Praze. Do povědomí veřejnosti vstoupil, když v letech 1992–2003 pracoval jako tiskový mluvčí prezidenta Václava Havla.
V současnosti je Špaček považován za našeho předního znalce  etikety. O tomto tématu píše ve svých knihách a také se mu věnuje  v rámci přednáškové a poradenské činnosti. Vydal celou řadu knih  o etiketě pro děti i dospělé. 

Recenze a články

Rokovy výlety do historie je název nové knihy Ladislava Špačka. Je to etiketa určená školákům a zajímavým způsobem se v ní prolíná minulost a současnost.

Představte si prototyp ideálního člověka, se kterým byste se nebáli spolupracovat, uzavřít smlouvu či pojištění, nebo si od něj nechat poradit s objednávkou i financemi. Měl by být solidní? Důvěryhodný? Slušný a pozorný, ale zároveň zdravě sebejistý? Měl by působit jako profesionál?

 

 

Při pracovní schůzce či telefonickém rozhovoru je první dojem naprosto zásadní a názor, který si na nás okolí vytvoří, lze velmi těžko změnit. Odborník na etiketu Ladislav Špaček dokazuje, že slušné vystupování je předpokladem úspěchu. Své nadčasové rady i poznatky vydal v knize Etiketa obchodníka. 

Archiv

Kontaktní formulář

Máte dotaz ke Knize měsíce? Neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám jej zodpovíme.